Regulamin konkursu "wiosenna metamorfoza" na facebooku Focus Mall Zielona Góra
REGULAMIN KONKURSU "Wiosenna metamorfoza”
§ 1.
Organizator i warunki uczestnictwa w Konkursie
1. Organizatorem Konkursu jest Zielona Góra Property Sp. z o.o (adres: ul. Twarda 4, 00-105 Warszawa, NIP: 6751470198)
2. Serwis Facebook nie jest organizatorem niniejszego konkursu. Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, popierany ani przeprowadzany przez Serwis Facebook ani w żaden sposób nie jest z nim związany.
3. Udział w Konkursie jest równoznaczny z zaakceptowaniem przez Uczestnika warunków niniejszego Regulaminu.
§ 2.
Definicje i zwroty
1. Użyte w niniejszym Regulaminie zwroty oznaczają:
· Konkurs – przygotowana przez Organizator akcja promocyjna o nazwie „wiosenne metamorfoza” wszędzie polegająca na rozdaniu nagród w postaci kart podarunkowych Focus Mall o wartości 800zł wraz z usługą zakupów ze stylistką Magdą Markowską
· Cel Konkursu – promocja Focus Mall Zielona Góra
· Uczestnicy – osoby pełnoletnie, które biorą udział w Konkursie, Klienci/Klientki Focus Mall Zielona Góra będące fanami Focus Mall Zielona Góra w Serwisie Facebook oraz posiadające konto w aplikacji SPOT, założone przed 31 marca 2024 roku.
§ 3.
Czas i miejsce Konkursu
1. Przyjmowanie zgłoszeń w Konkursie trwa do dnia 31 marca 2024 roku do godziny 15:00 od momentu ogłoszenia Konkursu w serwisie Facebook.
2. Organizatorowi przysługuje prawo przedłużenia lub skrócenia czasu trwania Konkursu.
3. Konkurs jest przeprowadzany na fanpage’u Focus Mall Zielona Góra w serwisie społecznościowym Facebook (dalej „Serwis Facebook”): https://www.facebook.com/photo/?fbid=801804488649344&set=a.551451843684611
4. Konkurs prowadzony jest na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej.
§ 4.
Uczestnicy/-czki Konkursu
1. Uczestnikiem Konkursu może być Uczestnik/-czka, którzy spełnią wszystkie z poniższych warunków:
· będzie osobą pełnoletnią i posiadać pełną zdolność do czynności prawnych w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. Osoby posiadający co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych mogą wziąć udział w Konkursie samodzielnie pod warunkiem uzyskania zgody opiekuna prawnego lub przedstawiciela ustawowego na uczestnictwo w Konkursie, treść niniejszego Regulaminu i przetwarzanie danych osobowych na potrzeby konkursu;
· Posiada miejsce zamieszkania na terytorium Polski;
· Posiada własne konto w Serwisie Facebook, przy rejestracji którego podała swoje prawdziwe dane osobowe.
· Udzieli odpowiedzi na zadanie konkursowe umieszczone na fanpage‘u Focus Mall Zielona Góra Center w Serwisie Facebook (pod postem konkursowym) w terminie do dnia 31 marca 2024 roku do godziny 15:00 od momentu ogłoszenia Konkursu w serwisie Facebook.
· Posiada konto w bezpłatnej aplikacji mobilnej SPOT, które zostało założone nie później niż 31 marca (do celów weryfikacyjnych należeć będzie podanie adresy mailowego, przyporządkowanego do konta w aplikacji). Aplikację można pobrać bezpłatnie
2. Z udziału w Konkursie wyłączone są osoby zaangażowane w organizację lub przeprowadzenieKonkursu oraz pracownicy sklepów znajdujących się w galerii Focus Mall.
3. Przed przystąpieniem do Konkursu, zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu, Uczestnik, powinien uprzednio zapoznać się z niniejszym Regulaminem. Przystąpienie do konkursu jest jednoznaczne z jego zaakceptowaniem.
4. Przystępując do Konkursu Uczestnik oświadcza, że nadesłane odpowiedzi są wynikiem jego indywidualnej działalności twórczej, która nie narusza praw autorskich oraz jakichkolwiek innych praw osób trzecich. W przypadku, gdy wykorzystanie przez Organizatora Konkursu nadesłanej odpowiedzi konkursowej naruszy prawa autorskie lub jakiekolwiek inne prawa osób trzecich, Uczestnik Konkursu, który nadesłał tę odpowiedź, zobowiązuje się do wyłącznego i pełnego naprawienia wszelkich ewentualnych szkód, jakie poniesie lub może ponieść z tego tytułu Organizator Konkursu lub osoby trzecie oraz do zaspokojenia wszelkich prawnie uzasadnionych roszczeń z tego tytułu przysługujących Organizatorowi lub osobom trzecim.
5. Z chwilą nadesłania odpowiedzi Organizatorowi następuje przeniesienie na jego rzecz autorskich praw majątkowych do niej, w zakresie obejmującym prawo do jej wykorzystywania w całości lub we fragmentach, na stronie internetowej oraz w materiałach reklamowych Organizatora Konkursu, na wszelkich niezbędnych w tym celu polach eksploatacji, w szczególności: utrwalanie, wprowadzenie do pamięci komputera, elektroniczne bazy danych w systemach on-line i off-line, nośniki elektroniczne wszystkich typów, publikowanie (druk metodami poligraficznymi, fotograficznymi) oraz rozpowszechnianie przez Internet i inne sieci komputerowe.
§ 5.
Zasady Konkursu
1. Aby wziąć udział w Konkursie, należy udzielić odpowiedzi w komentarzu na zadanie konkursowe umieszczone na fanpage‘u Focus Mall Zielona Góa w Serwisie Facebook do dnia 31 marca 2024 roku, do godziny 15:00 od momentu ogłoszenia Konkursu w serwisie Facebook oraz posiadać konto w aplikacji mobilnej SPOT (zarejestrowane nie później niż 31 marca 2024). Jeden Uczestnik może wziąć udział w konkursie tylko jeden raz, poprzez udzielenie jednej odpowiedzi na zadanie konkursowe w komentarzu.
2. Każda następna odpowiedź tego samego Uczestnika nie będzie brana pod uwagę przy rozstrzygnięciu konkursu przez Organizatora.
3. Konkurs polega na wyłonieniu – spośród wszystkich prawidłowo udzielonych odpowiedzi, które wezmą udział w Konkursie i spełnią wymogi Regulaminu – 3 Zwycięzców.
4. Udział w konkursie jest bezpłatny.
5. Uczestnik traci prawo do udziału w Konkursie w przypadku naruszenia któregokolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu. W przypadku ujawnienia faktu złamania Regulaminu w czasie uczestnictwa, uczestnik jest zobowiązany do pokrycia kosztów swoich działań.
6. Organizator zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia uniemożliwiające prawidłowe przeprowadzenie Konkursu, których nie był w stanie przewidzieć, lub którym nie mógł zapobiec, w szczególności w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych w tym siły wyższej.
§ 6.
Nagrody i zasady ich przyznawania
1. Fundatorem nagród rzeczowych w konkursie jest Organizator konkursu.
2. Nagrodą w konkursie są 3 równorzędne nagrody – karty podarunkowe Focus Mall o wartości 800zł, do wykorzystania podczas zakupów ze stylistką – Magdą Markowską
3. Zwycięzcami konkursu zostaną 3 osoby wybrane przez Organizatora na podstawie odpowiedzi na zadanie konkursowe, umieszczonej w komentarzu pod postem konkursowym. Zwycięzcy Konkursu o wygranej zostaną powiadomieni w formie komentarza pod postem konkursowym w dniu 2 kwietnia 2024, a także za pomocą wiadomości prywatnej na portalu społecznościowym Facebook („Komunikat dla Zwycięzcy”).
4. W celu wersyfikacji realizacji wszystkich zasad konkursu, w tym posiadania konta w aplikacji mobilnej SPOT, założonego maksymalnie do 31 marca 2024 roku, Zwycięzca będzie zobligowany do podania adresu mailowego, na który została założona aplikacja SPOT.
5. Po weryfikacji adresu mailowego, w prywatnej wiadomości Organizator ustali ze zwycięzcą oraz Stylistką termin realizacji nagrody oraz unikatowy kod obioru nagrody. W dniu realizacji nagrody Zwycięzca będzie zobowiązany podać otrzymany wcześniej kod. Podanie kodu aktywacyjnego oraz okazanie pobranej aplikacji SPOT jest niezbędne celem odbioru nagrody.
6. W przypadku Zwycięzców nieposiadających pełnej zdolności do czynności prawnych, którzy samodzielnie wzięli udział w konkursie będą oni również poproszeni o przesłanie zgody przedstawicieli ustawowych lub opiekunów prawnych na uczestnictwo w Konkursie, treść Regulaminu oraz przetwarzanie ich danych osobowych dla celów związanych z konkursem.
7. Nagroda zostanie wydana po podaniu imienia i nazwiska zgodnego z nazwą użytkownika Serwisu Facebook oraz kodu aktywacyjnego, o którym mowa w ust. 5 Regulaminu, a w przypadku zwycięzców nieposiadających pełnej zdolności do czynności prawnych, którzy samodzielnie wzięli udział w konkursie także po dostarczeniu przez nich zgody ich przedstawicieli ustawowych lub opiekunów prawnych na uczestnictwo w Konkursie, treść Regulaminu oraz przetwarzanie ich danych osobowych dla celów związanych z przeprowadzeniem konkursu.
8. Termin realizacji nagrody zostanie ustalony indywidualnie z każdym ze zwycięzców, jednak z zastrzeżeniem, że realizacja nastąpi nie wcześniej niż 18 kwietnia i nie później niż 30 kwietnia 2024. W przypadku braku realizacji przez Zwycięzcę nagrody w terminie do dnia 30 kwietnia 2024 r. nagroda przepada na rzecz Organizatora.
9. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za problemy związane z brakiem możliwości skontaktowania się ze Zwycięzcą konkursu oraz za niemożność realizacji narody przez Zwycięzcę.
10. Organizator zastrzega, że nagroda nie podlega zamianie na jej równowartość pieniężną. Zwycięzcom nie przysługuje prawo do wyboru nagrody i zastrzeżenia szczególnych właściwości nagród. Nagroda może zostać zrealizowana wyłącznie podczas zakupów ze stylistką – Magdą Markowską. W przypadku realizacji niepełnej kwoty, pozostała część nie będzie zwracana. W przypadku przekroczenia wartości zakupów, powyżej kwoty 800zł, pozostałą część dopłaca Zwycięzca.
11. Zwycięzca wyraża zgodę na rejestrację jego wizerunku podczas realizacji nagrody w postaci zdjęć i wideo oraz publikację materiałów w social mediach Focus Mall Zielona Góra (Facebook, Instagram, TikTok).
12. W przypadku zaistnienia podejrzenia, że Uczestnik bierze udział w Konkursie niezgodnie z Regulaminem Organizator ma prawo wykluczyć Uczestnika z Konkursu. Wykluczenie z konkursu jest równoznaczne z utratą prawa do nagrody. W razie uzyskania przez Uczestnika Konkursu prawa do nagrody, Organizator może od niego zażądać złożenia pisemnego oświadczenia, o spełnianiu warunków, o których mowa w § 4 ust. 1 i 2 niniejszego Regulaminu, w wyznaczonym przez niego terminie. Odmowa złożenia oświadczenia lub niedostarczenie go w terminie oznacza rezygnację Uczestnika Konkursu z prawa do nagrody i powoduje wygaśnięcie wszelkich jego roszczeń z tego tytułu wobec Organizatora.
§ 7.
Postępowanie reklamacyjne
1. Uczestnicy konkursu mają prawo zgłaszania reklamacji dotyczących Konkursu.
2. Wszelkie reklamacje dotyczące Konkursu, Uczestnicy powinni zgłaszać najpóźniej w terminie 21 dni od zakończenia konkursu.
3. Reklamacje zgłoszone po upływie terminu nie będą rozpatrywane.
4. Reklamacja powinna zostać złożona w formie pisemnej na adres Focus Mall Zielona Góra (Biuro Administracji Focus Mall, ul. Wrocławska 17, 65-427 Zielona Góra).
5. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres do kontaktu (adres zamieszkania oraz adres e mail), jak również zwięzły opis przedmiotu reklamacji.
6. Reklamacje rozpatrywane będą przez Organizatora.
7. Organizator rozpatrywać będzie reklamacje Uczestników na podstawie niniejszego Regulaminu.
8. Organizator rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia. Wysłanie odpowiedzi na reklamację listem poleconym w ww. terminie uznaje się za dochowanie terminu na rozpatrzenie reklamacji.
9. Uczestnik zgłaszający reklamację otrzyma decyzję Organizatora w sposób wskazany w zgłoszeniu.
10. Decyzja Organizatora w przedmiocie rozpatrzenia reklamacji jest ostateczna i wiążąca.
11. Decyzja Organizatora w przedmiocie reklamacji jest ostateczna i wiążąca.
§ 8.
Ochrona danych osobowych
1. Uczestnik Konkursu, akceptując Regulamin, wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych, jednocześnie podając dane osobowe na potrzeby Konkursu, oświadcza, iż dane te stanowią jego/jej dane osobowe i są zgodne ze stanem faktycznym.
2. Zwycięzca konkursu wyraża zgodę na umieszczenie jego danych osobowych w zakresie jego danych zamieszczonych w Serwisie Facebook na fanpage’u Focus Mall Zielona Góra
3. Podanie danych osobowych przez Uczestnika/-czki jest dobrowolne. Jest jednak niezbędne realizacji nagrody i rozpatrzenia ewentualnych reklamacji.
4. Administratorem danych osobowych udostępnianych przez Uczestników/-czki w związku z udziałem w Konkursu jest Organizator.
5. Przystępując do Konkursu Uczestnik/-czka wyraża na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) w zw. z art. 14 zgodę na przetwarzanie w celach konkursowych jego danych osobowych przez Organizatora, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, RODO).
6. Organizator Konkursu informuje Uczestników, iż ich dane osobowe będą przechowywane i przetwarzane na podstawie wyrażonej dobrowolnie przez Uczestnika zgody, wyłącznie w związku z: wykonaniem postanowień niniejszego Regulaminu oraz w celu przesyłania Uczestnikom materiałów reklamowych, informacji o kolejnych akcjach i konkursach organizowanych przez Organizatora, w ramach bazy Baza Klienci Centrum, której administratorem jest Zielona Góra Property Sp. z o.o (adres: ul. Twarda 4, 00-105 Warszawa, NIP: 6751470198). Każdy z Uczestników ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania i usuwania dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, a także zwrócenia się z żądaniem usunięcia podanych danych osobowych. Wszystkie zgłoszenia przyjmowane są pod adresem e-mail: anna.lukasiewicz@nepirockcastle.com
7. Dane osobowe udostępnione przez Uczestników/-czki nie będą przekazywane na rzecz organizacji międzynarodowych ani osób trzecich, za wyjątkiem podmiotów uprawnionych do tego na mocy konkretnego przepisu prawa, (np. organy wymiaru sprawiedliwości, organy ścigania, organy kontrolne), oraz podmiotów zapewniających Administratorowi obsługę cyfrową.
§ 9.
Postanowienia końcowe
1. Szczegółowe informacje o Konkursie można uzyskać pod numerem telefonu 500386178 lub adresem e-mail: anna.lukasiewicz@nepirockcastle.com
2. Informacje o Konkursie zawarte na stronie internetowej, fanpage na Facebooku i w materiałach reklamowych nie stanowią oferty przyrzeczenia publicznego. Za wadliwe lub niepełne odczytanie warunków Konkursu przez Uczestnika Organizator nie odpowiada.
3. Postanowienia niniejszego Regulaminu podlegają przepisom prawa polskiego. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy kodeksu cywilnego oraz innych ustaw.
4. Regulamin wchodzi w życie z dniem ogłoszenia Konkursu na oficjalnym profilu Focus Mall Zielona Góra na portalu Facebook oraz obowiązuje do dnia zakończenia Konkursu.
5. Niniejszy Regulamin jest dostępny w siedzibie Organizatora oraz na oficjalnej stronie internetowej Focus Mall Zielona Góra (www.focusmall-zielonagora.pl). Wszystkie treści zawarte w materiałach reklamowo-promocyjnych mają charakter jedynie informacyjny. Moc prawną mają tylko postanowienia niniejszego Regulaminu.
6. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w każdym momencie trwania konkursu.
7. Konkursu, z poszanowaniem praw do uzyskania nagrody nabytych już przez Uczestników i bez pogorszenia sytuacji prawnej Uczestników. O wszystkich zmianach Organizator będzie informował na oficjalnym fanpage Focus Mall Zielona Góra. Zmiana będzie obowiązywać od momentu publikacji.
8. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 21 marca 2024 roku.